با حضور بيش از 200 نفر دوچرخه سوار :

حركت كاروان دوچرخه سواري سازمان صنعت،معدن و تجارت استان يزد به مناسبت دهه مبارک فجر

بيش از 200 نفر دوچرخه سوار، كاروان دوچرخه سواري سازمان صنعت،معدن و تجارت استان یزد را همراهي كردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان یزد : به مناسبت دهه مبارک فجر و حمايت از ورزش همگاني، مديريت و كاركنان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان یزد در كاروان دوچرخه سواري برنامه نسيم صبح صداي يزد شركت نموده و ميزبان ورزشكاران اين ورزش همگاني بودند.

كاروان دوچرخه سواري كه به نام دهه مبارک فجر در روز پنج شنبه مورخ 20/11/90 حركت خود از ميدان آزادي را آغازكرده و پس از طي مسير در سطح شهر 200 نفر از دوچرخه سواران، كاركنان دوچرخه سوار سازمان صنعت،معدن و تجارت استان یزد را تا سازمان همراهي كردند.

دراين برنامه كه به صورت زنده توسط صداي مركز يزد پوشش رسانه اي شده بود. رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان يزد طي مصاحبه ای هدف از شركت در اين كاروان را ترویج و اشاعه فرهنگ استفاده از دوچرخه در جهت بالابردن سلامت جسمانی و کاهش آلودگی و ترافیک شهری در استان عنوان کرد.

مهندس زارع با اشاره به اینکه سازمان صنعت،معدن وتجارت از ادغام دو سازمان بازرگانی و صنایع ومعادن تشکیل شده است افزود: امروزه نقش سازمان صنعت،معدن وتجارت استان یزد  برکسی پوشیده نیست چراکه حدود80% اقتصاد استان را این سازمان تشکیل می دهد

وی با ابراز خشنودی از حضور چشمگیر اعضا خاطر نشان کرد:  همه ما وظیفه داریم جهت رسیدن به اهداف ادغام و پویا شدن وزارتخانه جدید همکاری فعال داشته تا نوید فردایی آباد برای ایران اسلامی داشته باشیم

شایان ذکر است دراين همايش ورزشي به قيد قرعه به سه نفر از شركت كنندگان از سوي سازمان صنعت،معدن و تجارت استان يزد سه دستگاه دوچرخه اهداء گرديد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا